Nový web Modré pyramidy umí najít uživateli nejbližšího finančního poradce | Aktuálně | Bydlet v panelu

Hlavní strana » Aktuálně » Článek

Nový web Modré pyramidy umí najít uživateli nejbližšího finančního poradce

12. 5. 2014

Rychlejší přístup k informacím, uživatelsky jednodušší orientace a možnost vybrat si finančního poradce, který je klientovi nejblíže. Nejen tyto inovace přináší nový web Modré pyramidy, který byl spuštěn na www.modrapyra­mida.cz

Nový web

Čistý design, přehledná grafika a viditelnost finančního poradenství, to byly některé z požadavků, které stály u zrodu nového webu Modré pyramidy spuštěného v těchto dnech. Dalšími výhodami online prezentace této finanční instituce je i využití tzv. responzivního designu. Ten přizpůsobuje vzhled a funkčnost webu zařízením od mobilních telefonů přes tablety až po stolní počítače. Uživatelé tak mají z navštívené stránky nejen dobrý pocit, ale především se intuitivně orientují. „Důležité pro nás bylo, aby se na novém webu uživatelé snadno orientovali a nalezli potřebné informace rychle, bez zbytečného proklikávání. Nový web proto minimalizuje počet kroků, které směřují k cílové informaci,“ vysvětluje Jiří Jirman, vedoucí Operativního marketingu Modré pyramidy.

Dalším významným prvkem, který se na novém webu objevuje, je podle Jirmana možnost najít si svého finančního poradce. „Naši finanční poradci jsou doporučováni již na vstupní stránce. Pokud uživatelé na základě výzvy povolí „geolokaci“, kdy je díky novým technologiím známa jejich poloha, pak jim náš web nabídne kontakt na aktuálně nejbližšího poradce. Může si tak v případě potřeby domluvit schůzku s někým, kdo v tu danou chvíli úřaduje za rohem,“ dodává Jirman.

Nová strategie

Modrá pyramida změnila v uplynulých letech svou obchodní a komunikační strategii, kdy se z klasické stavební spořitelny transformovala na finančního rádce. Kromě toho, že nabízí široké portfolio finančních produktů, klade také důraz na samotné finanční poradenství. „Tato změna je velmi viditelná na našem novém webu, kde je patrné, jaké služby nabízíme a s čím se na nás mohou nejen návštěvníci webu obracet. Říkáme uživatelům, že jim poskytneme nejen servis v podobě finančního plánování a plnění krátkodobých i dlouhodobých cílů, ale také u nás naleznou zajímavé produkty na míru,“ doplňuje Jirman.

Design webu je čistý a nevyskytují se zde prvky, které by působily rušivě. „Chtěli jsme vytvořit flexibilní grafický návrh, který umožní rychle reagovat na aktuální tržní podmínky a zohledňuje nejnovější trendy v komunikaci,“ říká Ing. Miroslav Honzík, projektový manažer z agentury PHD, která nový web pro Modrou pyramidu realizovala. Pro vizuální zpracování webových stránek proto agentura navrhla jako výchozí prvek jednotlivé životní situace, v nichž se lidé mohou ocitnout. „Když vstoupí uživatel na stránky, může si ihned zvolit, jakou situaci potřebuje momentálně řešit. Pomáhají mu v tom ikony, které ho navedou a umožní mu tak snadnou orientaci. To bylo jedním z hlavních cílů – přehlednost a jednoduchost. Uživatel se neztratí a získá informace, které potřebuje,“ dodává Honzík.






publikováno: 12. 5. 2014, v rubrice Aktuálně
Štítky: finance

Nejčtenější články v rubrice Aktuálně:

Další články v rubrice Aktuálně:


Design by Lukáš Svoboda, Code by Karel Koliš
(c) Bydlet v panelu 2007